Страници

неделя, 19 януари 2014 г.

Горска приказка / Forest Fairy Tale

Здравейте, момичета !
Днес ви показвам картичката,  която направих за "Мър-Мяу" този  месец. Аз да си призная това е първата ми  картичка с подобна сгъвка, но се оказа че изобщо не е трудоемка :)
Много им се радвам на тези зайчовци, големи сладури. Печата е на LOTV и благадяря на Злати, защото е главен виновник да се реализира на моя картичка.
Идеята ми беше да стане една горска сценка, която да разказва приказката на влюбените зайчовци. Преди време се сдобих с тези сладурски гъбки съвсем случайно, като че ли са били специално за този печат :)
Зайовците вече могата да се похвалят с американско гражданство, тъй като бяха една от картичките ми, които пътуваха до CHA за презентациите на Spectrum Noir, а на тях явно им хареса се установиха там :)
Хайде момичета грабвайте картоните и ни покажете вашите интерпретации на тема "Като се люлее, косата му се вее..." или Суинг картичка / Swing Card.
Много хубави урочета по темата може да намерите в youtube :)

Spectrum Noir Colors:
Rabbits: IG1, IG2, IG3, IG4, CR2, CR5, PP2, CT2, GB4, Blender
Mushroom: CR8, CR10, CR11, DR6, DR7, BG1, BG2, BG3, BG4, BG8, Blender
Grass: CG3, CG4, DG3, DG4, BG4, BG8
Background: BT1, BT2, BT3, BT4, Blender

4 коментара:

  1. Ах, че сладурска картичка, Мила! Много цвят и настроение предизвиква.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е :) Тези зайчета как сладко са се качили на гъбката :) и цветовете са много свежи, Много ми харесва

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, Мила, невероятна е! Дали защото и ние с Бебо сме влюбени зайчовци и ми напомня на нас, или пък защото последните месеци съм на вълна гора, но много, много ми допадна тази твоя горска приказка! <3 Гъбките са прекрасни и са си намерили най-уютното местенце! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хмммм и като съм аз главният виновник...някакъв шанс да се сдобия с нея? Или с долната??? Пък и да знаеш...ще ти крадна идеята от долната картичка, че и без това съм на cook вълна и картичкосващата муза тотално ме е напуснала...макар, че хартиите и картинката са избрани.

    Ами - хайде до скоро ;-)

    ОтговорИзтриване