Страници

понеделник, 15 октомври 2012 г.

Beautiful Girl

Слагам началото на  новата седмица с една от красивите чаровници на Krista Smith :)
А тя е направена на магнитче за предизвикателството на Диана.
Картичкофурии #137 - Магнитче за  хладилник 
Искам и  да ви се похваля - получх картичка от любимата  ми  дизайнерка на дигита - Krista Smith :), а  ето я и нея
Хубава седмица от мен :)

П.П. А това е гръбчето, по желание на Пепи :)
Използвала  съм магнитна лента от едно старо календарче за  хладилник :), а основата е от четири пласта черен картон.

11 коментара:

  1. Мила, прекрасно магнитче си сътворила. Ние откакто сме с новата кухня и хладилника ни е вграден, сме натъпкали всички 100+ магнити в шкафа и мисля, че е крайно време да им намеря друго място :-) И аз уж трябва да получа картичка от Криста, но още няма нищо в пощенската ми кутия, нещо не ми върви с международните пратки в последно време :-)

    Хубав понеделник и успешна седмица от мен :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен магнит, Мила!!! :)
    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофуриите!
    А тази къща горе в ляво от твоето магнитче да не е холандска или белгийска?! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много красив магнит! Както винаги - съвършено изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва твоят магнит, Мила! Поздравления! И аз отдавна имам идея да се пробвам, но пак не успях..

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че готино! Не бих се сетила да използвам тези печати и за това.

    ОтговорИзтриване
  6. Честито за картичката! А това магнитче за хладилник- на гърба има ли място за надпис?Може ли снимка и отзад?Поздрави Пепи

    ОтговорИзтриване
  7. Мила, толкова много, много да обичам магнитчета, че няма как да не се зарадвам искрено и от сърце на твоето така красиво магнитче! Страхотна идейка! Честито и за картичката!

    ОтговорИзтриване
  8. Ооооо да да - видях аз, че си сред 150-те избрани...А магнитчето е супер яко :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви момичета ! Много се радвам, че ви допада моята хрумка за момичешко магнитче :)
    Пепи, желанието ти е изпълнено, ама май ще трябва да се пише ситничко ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Diana, къщичката е аптека и ми е подарък от Холандия :)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотно магнитче! Аз като фен на магнитите с удоволствие бих прибваила едно такова към колекцията ми.

    И аз чакам моята картичка от Криста. Дано не хване крачка с тези наши пощи :-)

    ОтговорИзтриване