Страници

сряда, 30 ноември 2011 г.

"Туй-онуй" или елате ми на гости :)

Здравейте, момичета :)
Днес няма да ви показвам картички, а ще посрещам гости, а имено моята приятелка аниматор Мая и веселият й проект "Туй-онуй" - местенцето за вашите малчовци :) Включете малчуганите в любимото хоби на мама, сътворете вълшебна картичка и спечелете награда ;)


Привет! Казвам се Мая, но съм позната повече, като Уики.
Мила ме покани "на гости" за да ви запозная с моя проект "Туй-онуй". Това е вълшебен свят, който дава отговорите на всички любопиткови въпроси на нашите деца :)
Света оживява под формата на всякакви игри. Първата книга от поредицата се казва "Кой светна луната?" и в нея Любка (главната героияна) попада за първи път в света на "Туй-онуй".

И така, ето за какво съм тук, Любка ме попита "Как да си направя Коледна картичка?". Ето защо нарисувах 2 декора и малко картинки, които Любка, а и всяко любопитно детенце да може да изреже, дорисува и залепи както най-много му харесва, а след това да подари картичката на любим човек. Момент! Щях да забравя! Ако снима картичката и ми я изпрати може и да получи Коледна награда от "Туй-онуй".
Ако искате да научите подробности вижте тук: http://tui-onui.blogspot.com/2011/11/blog-post.html


А от мен - надявам да се забавлявате :)

1 коментар:

  1. Охоо, сайтът на wickyhouse го знам отдавна, именно заради готините картинки, които ме вдъхновиха да нарисувам една врата вкъщи с някои елементи, видяни там. Не знаех, че има блог, свързан със сайта или с някой от аниматорите в случая :)
    Поздравления и успех на страхотните и оригинални проекти, които имате!

    ОтговорИзтриване